Re: 5MVP3 Via VT 82C Lucky_Star

Autor: Piotr_K <pk_at_commnet.com.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 15:17:17 MET

> BIOS wyświetla zawsze przy starcie swoje oznaczenia dokładne.

Jak się wie, które literki_cyferki co oznaczają :).
Po przyspieszonym ,,dokształcie", poradziłem sobie używając do
identyfikacji programu ctbios, a do porównania (zgodności) wersji,
programu modbin.
Dla posiadających tą płytę (Ver.2.0 - napisane na płycie :) , z czystym
sumieniem mogę polecić zamianę AU5-03 na AU6-3.
Wprowadziło obsługę 128MB modułów DIMM - właśnie mam włożone - działa.

Przy okazji dziękuję za podpowiedzi kol. Radosławowi Sokołowi.

--
            Piotr Kosmala