Re: ntfs & fat & dysk

Autor: trsr of b0r_at_ <b0r_at_>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 13:42:08 MET

>Chciabym zrezygnowac z w2k - sformatowalem partycje. jest teraz fat32 ale
>jak pewnie wam wiadomo
>win98 nie mozna zainstalowac, bo pojawia sie blad, ze niby ntfs jest.
>w readme ms jest napisane, ze samo formatowanie nic nie da i ze trzeba od
>nowa pozakladac wszystkie partycje fdiskiem.
>oznacza to niestety rezygnacje z zawartosci dysku :]
>czy jest jakas inna metoda?!

A probowales Partition Magic-em??? (np 6)

>temat juz byl poruszany, ale dla scislosci :)
>jak to jest z bad sektorami i reklamacj?? wymieniaja, czy nie?
>czy zalozenie na nowo wszystkich partycji leczy dysk?! :)

raczej nie .... dla starych dyskow (<800Mb) moze cos dac formatowanie
niskopoziomowe, dla nowszych, tylko zerowanie......

>no i co to s? do cholery te bad sektory :))))

Jak bedziesz je mial, to dysk ci da znac podczas odczytu z takiego ;>>>

>dodam, ze tez mam wlasnie IBM 7200 45 GB :]

??? i pojawily sie na nim bad-y??? - ja bym sie nie zastanawial (kiedys
wymienialem 20 gigowego i nie bylo wiekszych problemow - fakt, ze pojawily
sie godzine po zakupie.... ;)) )

Pozdrawiam