PROBLEM Z USB

Autor: _pepis <pm_at_abc-inte.gliwice.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 13:24:39 MET

Witam wszystkich (po raz pierwszy na tej grupie):

Posiadam plyte Shittle 681V i urzadzenie USB - tablet WACOMa.
Niestety urzadzenie czesto sie wiesza.... tzn. znika z menedzera urzadzen
Windowsa i wykrywane jest na nowo. Zauwazylem ze wystepuje to rzadziej
jak mam tylko 64 mb RAM, a czesciej jak mam 128 i wiecej. Tablet
jest na pewno sprawny, BIOS nowy (prawdopodobnie), brak widocznych
konlifktow sprzetowych. Wszelkie testery potrwierdzaja USB Ready.
Niektorzy doradzali mi wymienic plyte (co planuje zrobic, ale jeszcze nie
teraz). Dziekuje za wszelkie informacje na ten temat i pozdrawiam.