Re: Co wybrac: riva tnt2 pro, czy gforce 2 mx?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_priv6.onet.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 12:44:28 MET

El presidente <postmajster@interia.pl> wrote in message
news:urt48t89m1ffkr6lqtlma3urkinenoeuj2@4ax.com...
> On Thu, 8 Feb 2001 11:32:47 +0100, "Daniel Chlodzinski"
> <dch@priv6.onet.pl> wrote:
>
> [...]
>
> Z powodu sterowników ?
????? Co , jakich sterownikow. Nvidia dostarcza sterownki opengl rev 1.1.2 .
Dalej nie wiem na czym polege to niemozliwosc uzycia pelnego OpenGL'a. To
albo jakis bug gramatyczno - jezykowy albo brak wiedzy z zakresu OpenGl'a.
Nie mam i nie mialem Matroxa 450 ale karty z pod znaku M nigdy nie mialy
obslugi opengl'a na poziomie wiec nie sadze aby cos sie zmienilo w tej
kwesti w modelu 450.

> Gazety mają jeden minus - wypisują brednie. Gazety duzo zadziej wypisuja
brednie niz, niektorzy ludzie na news'ach. Nie mozna zakladac ze wszystkie
gazety wypisuja brednie. Jezli wszystkie pisza to samo to moze tak jest ?.

> MX powstał z myślą o
> grach, i na tym jego rola powinna się skończyć.
To do czego powstal MX spelnie wymagania jakie postawil karcie tworca tego
watku, do pozostalych zastosowan to nadaja sie wyspecjalizowane systemy
graficzne

Daniel