Re: Teac, Toshiba, Ricoh?

Autor: Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 18:29:54 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Andrzej Pinczuk byl tak zapity, ze
napisal cos takiego....
: Bardziej tu się przyda szybki dysk niż dużo pamięci.

bardziej sie przyda lepszy system operacyjny ;) u mnie, cel 400, 192mb
ram, z dysku _nieuzywanego_ w danej chwili, na oddzielnym kontrolerze,
nagrywarka teac cdw54e tez na osobnym, bufor w nero to 30mb, bufor
nagrywarki 1270kB. Nic, doslownie nic nie robie. nawet mysza nie ruszam.
plytka do kosza... taki windows...

pod linuxem natomiast mam otwarte x'y, pod nimi 4 bitmapy 1024x768 pod
gimpem, netszkape w kilku okienkach, coffeecup'a, pod konsola jakby mi
bylo malo bladeenc przerabia 70 wav -> mp3, plyte nagrywam z glownego
dysku na ktorym jest system i swap. bez buforu w ramie. pomimo natezenia
systemu - plyty nie zwalam!

wiec tuta mowmy o systemach operacyjnych, an ie pamieci/dysku. bo dyskiem
jest okropnie wolny Seagate U10 (stara seria - ledwo wyrabia 11MB/s)...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack@tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|