Re: Czy kupic taki komputerek ?

Autor: ==GERI== <toto_at_obywatel.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 18:12:11 MET

Od: MGB <mgb@poczta.onet.pl>
Wysłano: 5 lutego 2001 22:08

> Hi!

> Drogo

> Syfnie :)
No to jaki? Wiem ze Teac ale tam nie maja. Co innego ?

> Maly...
Dla mnie wystarczajacy, za ta sama cene moge kupic jeszcze Seagate Barracuda
II 20GB

> Drogo

> DROGO!

> DROGO!!!!!!
Pamiec juz potaniala teraz 224 zl czy to dobra cena ?

> Badziefie :) Nie ma zmiany mnoznika...
Wymienilem na Lucky Star MK7VAT cena 480 zl ma zmiane mnoznika.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet