Naprawde wazne !!!

Autor: konradde <konradde_at_idea.net.pl>
Data: Wed 07 Feb 2001 - 05:17:08 MET

Witam zgrupowanie :)

  Mam duzego problema :( Mam modem "Conexant HCF 56k PCI Modem"
Do tego sie instaluje Conexant PCI Modem Enumerator. Jak siedzi w kompie sam
modem to wszystko jest o-ky.Jak mu dorzuce karte sieciową Realteka 8029 to
zaczynają się problemy. Kiedy komputer wysyła jakiś sygnał do modemu to
nagle mi sie komp resetuje (oba urządzenia są sprawne i działają osobno
elegancko). Próbowałem chyba wszystkiego - zmiejszałem megaherce na procku,
podbijałem napięcie, chłodziłem, zamieniałem miejscami urządzenia na PCI,
wyciągałem niektóre kości ram (1x64 i 1x32), wyciągałem inne urządzenia z
PCI, instalowałem winshita na nowo, zmieniałem parametry (irq i takie tam),
ustawiałem BIOS. I dupa jak jest sieciówka to modem nie chodzi .

    HELP !!! PLIZZZZZZZZZ !!!

konradde@idea.net.pl