Re: Duron 700 + SL-75KAV

Autor: Sharak <Sharak_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 22:59:43 MET

Użytkownik "akedzier" <akedzier@polbox.com> napisał w wiadomości
news:3a7fc9ac@news.vogel.pl...
> Czesc wszystkim!!
> Mam od paru dni Durona 700+ SL-75KAV + Geforce 2 MX
> +64RAM i zwykly wiatrak. Temp. mam w granicach
> 76-82, nawet zaraz po uruchomieniu kompa. Myslalem
> ze moze mam jakas zla paste, wiec zdjalem ja z proca, a po
> starcie komputera pokazalo mi w HM 120 stopni :o
> Wylaczylem od razu, ale na szczescie nic sie nie stalo, chociaz
> powinno, przeciez wg. oznaczen max temp. procka to 90.
> Czy mozliwe ze cos jest nie tak z czujnikiem temp?
> Poza tym na na win98 i Gf 2 MX bylo 4399 ale
> karta tez sie gotowala. Da rady zalozyc na to jakis wiatrak?
> [...]
Sprawdz temperature proca w biosie a najlepiej pomacaj :)
cooler oczywiscie .Jesli parzy to wymienilbym i to szybko.
Ta druga czujke przykleilem do GF 2MX i po 3 krotnym
3DMarku jest ok 45 C wiec spoko.
Sa coolerki samoprzylepne do grafiki teoretycznie powinny
chlodzic ale jak przylepiec jest kiepski to moze byc odwrotnie.
Widze ze moj gorszy wynik w 3DMarku to efekt Win Me
i niedzialajacej "Bump mapping enviroment"- czy to u kogos
dziala na creative 2mx jesli tak to na jakich sterach.