Re: A7V+Athlon 1Ghz=Big problem

Autor: Marek Sołek <somar_at_agh.edu.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 14:16:51 MET

> Wim 98 i Me plataja niesamowite figle w czasie pracy.
> Win2000 nie moze tylko wystartowac , ale juz pojdzie to zero problemow.
> Jesli zrobie mu restart to conajmniej godzina wielokrotnego uruchamiania i
> niebieskich ekranow z eror: 0x0000007F lub E.

Mysle, ze mozesz sprawdzic jeszcze nastepujace mozliwosci:
1. masz za male napiecie - trzeba mu recznie ustawic min. 1.85V
2. moze masz FSB > 100MHz
3. jak bardzo grzeje sie procesor? - moze wiatrak
4. Dyski - moze nie potrafia pracowac poprawnie w wyzszych
czestotliwosciach - moze trzeba uruchomic je w trybie UDMA 66 lub nizszym -
jezeli pomoze, to moze okazac sie, ze masz albo zle dyski albo kabelki do
kontrolera nie spelniaja swoich norm i przeklamuja dane podczas transferu.

Nic innego nie przychodzi mi jeszcze do glowy

Somar