Re: czy to prawda? win98 i >128 Mb RAM

Autor: Czarek Gorzeński <czarek_at_szanty.art.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 22:09:17 MET

Dnia Mon, 05 Feb 2001 10:14:33 +0100, Jarek G.
<Jaroslaw.Goralski@geo.uni.torun.pl> napisał(a):

>Dnia Mon, 05 Feb 2001 01:21:09 +0100, Czarek Gorzeński
><czarek@szanty.art.pl> zostalo napisane:
>O tyle bez sensu, ze w9x/me nie bardzo maja "pomysl" na efektywne
>wykorzystanie RAMu pow. 128MB...

Heh, za dużo wyciąłeś. Przypomnę jeszcze raz co tam pisało:

Czarek Gorzeński napisał:
>Czemu bezsensu?

Radek się IMHO trochę zapętlił i wyszło coś w stylu: Nie wiem jak
obsługuje, bo używanie czegoś takiego na takim kompie jest bez sensu.
I dalej był u mnie przykład dobrze działającej gry pod Win dopiero z
384MB pamięci. Więc chyba jednak wie co zrobić.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek@szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip