Re: huby z intela

Autor: Krzysiek <Silverman_at_go2.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 22:27:49 MET

From: "Witold Wilk" <maniack@tychy.com>

> jakie sa? czy warto? potrzebuje tanie huby do lanu i sa - po 40-50zl,
> zleznie czy 5, czy 8 portowe... ma ktos jakies wrazenia co do nich.
> potrzebuje to naprawde szybko. tzw. na wczoraj. jesli ktos bylby tak mily
> i powiedzial czy sa dobre, i czy nie ma haczyka (nowki, prosto ze sklepu,
> za 40-50zl). jesli bylby jeszcze milszy to czy nie moglby odpowiedziec
> przy okazji wysylajac kopie na 48607397423@text.plusgsm.pl ? :) b. wazne
> (huby sa naprade potrzebne w ciagu kilku dni...).

mam wrazenie takie ze cos im brakuje zera na koncu w cenie albo jaks mega
promocja i to sa z reszta chyba 10mb huby
z hubami intela nie mialem okazji jeszcze pracowac wiec nie wiem ale a to
mialem okazje skladac kilka zetawow z sieciowkami intela i byly ok
ale jak huby jak sie sprawuja to nie wiem ale pewnie tez dobrze

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet