Re: pytanie dot. SDI

Autor: Krzysiek <Silverman_at_go2.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 19:09:01 MET

From: "Wojciech Giersz" <chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>

> I owszem. Z tej prostej przyczyny, ze jezeli w Linuxie cos nie dziala, to
> znaczy, ze ja cos sknocilem, a nie dlatego, ze nie dziala bo nie i juz. I
> nie wiadomo dlaczego, ani jak usunac przyczyne inaczej niz walac
> reinstalacjwe od zera (co jest i tak zdaje sie zalecana metoda
> przywracania entka z backupu) ;>

no ale instalacja linuxa i konfiguracja nie jest tak prosta chyba ze
zarzadzanie lunuxem masz w jednym palcu
a fakt ze w linuxie latwo mozna naprawic gdy co sie wykrzaczy
gdyz ma on kod otwary nawet jadro systemu mozesz mu wymienic
tylko trzeba wiedziec jak to zrobic i o to sie cal sprawa rozchodzi

> Juz Ci pisalem -- zrob rok uptime'u, to pogadamy o serwerach. Tydzien to
> sobie mozesz schowac w koncowy odcinek jelita grubego (bez urazy).

to ja juz ciebie kompletnie nie kumam niedawno pisales ze tydzien to nie ma
prawa
dzialc

a pozatym komletnie mnie to nie obchodzi gdyz jak juz pisalem nieda sie
dyskutowacz osoba dla ktorej istnieje tylko jedna sluszna racja. a
twoje argumentacje przypominaja mi jalowe dyskusje informatykow
amatorow na temat wyzszosci linuxa nad windowsem

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet