Re: ABIT BH6 1.0 i celeron 600

Autor: pablo.z <pawel.ziolek_at_grupazywiec.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 15:43:31 MET

Użytkownik Wojto napisal:
<wojtek@inkpol.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a4c67ef$1@news.vogel.pl...
> Czy po uaktualnieniu biosu moge do tej plyty wsadzic celerona 600 i czy
bede
> mial mozliwosc puszczenia go na 900.
> Problemem jest napiecie i mnoznik. Jaki bios zalatwia ta sprawe.
> Chodzi mi o jego dwie ostatnie literki.

ciach
Czesc
Przepraszam, ze tak pozno odpowiadam, ale wlasnie dzis ustawilem swojego
nowego Celka 600 na 900 Mhz. Sam zastanawialem sie nad zmiana biosu, ale
zanim to zrobilem, wrzucilem procka (na przejsciowce Asusa FCPGA) do kompa i
wystartowal bez problemu.

Stara zasada brzmi: "nie naprawiaj tego co dziala".
Bios wymienie wtedy, gdy bede musial.

Pzdr

Pablo