Re: Konfiguracja - sugestie

Autor: Adam <adam.k_at_rmf.fm>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:22:20 MET

Użytkownik Raffa <rafalw@interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95ljem$mp1$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik Jacek Jozwiak <prezes@alebranie.agsmedia.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:3a7dc7bc$1@news.vogel.pl...
> a.......... BX i tak szybszy od 815E ale ....... (nowsze-fajniejsze)
       tutal polecam obudowe Enlight - ladna i przede wszystkim wygodna w
uzyciu, poza tym ma
dobry zasilacz
      co do procka zgodze sie z przedmowca, 700-tka sie lepie kreci
> o.......... całkiem całkiem
       jesli dwa dyski, to albo RAID, albo jeden duzy, a drugo mniejszy w
szufladze.
Co do firmy - nie wypowiem sie, bo trafiaja sie rozne partie (chodzi mi o
jakosc). Np. u kumpla w serwisie lezy kilka IBM-ow DTLA. Przywatnie mam
Fujitsu, a za dwa trzy m-ce kupie
Seagate Cheetach X15 na SCSI U160 z kontrolerem Adaptec'a - ale to tak na
marginesie.
dobra i tania.
      Tutaj mala uwaga - live ma najmniejsze obciazenie procka ale uwazam,
ze sa lepsze karty.
Chodzi mi przede wszystkim o jakosc dzwieku - live jest, hmm,
'zamulony'...ale to juz jest
inny temat...

> e...... nie do grania a takie coś ???????? MATROX albo ATI !!!!!!!!!!!
> obraz !!!!!!!!
       podejrzewam, ze chodzi o GF2MX - szczerze mowiac, jesli nie Musisz
grac w super nowe gry
w wysokich rozdzielczosciach, nie pakuj sie w to. Kiedys tez chcialem kupic
sobie GF.
Ale teraz sklaniam sie ku Matroxowi. G400 ma najlepsza jakosc obrazu na
rynku, moze nie jest
najszybsza, ale i tak ma ta zalete, ze nie zwalnia w 32-bitowym kolorze.
Jezeli Planujesz zakup
DVD to polecam wersje DualHead. Efekt jest taki, ze na monitorze masz
otwartego np. Netscape'a a na TV leci film DVD ( masz INNY obraz na kazdym z
2och wyjsc - do jednego
podlaczasz monitor, do drugiego TV ). Przy procku typu PIII-700, DVD na
matroxie bedzie hulac niesamowicie.
a propos ATI - hardware'owy kodek ATI ma jakis blad powodujacy zacinanie sie
gdzies co
dwudziestej plyty.
A tak w ogole to mam Celerona 400 chodzacego na 500 (83 MHz) - dawniej
mialem ATI RAGE Fury 128 18Mb - Matrox jest o niebo lepszy. Paradoksalnie, w
przeciwienstwie do ATI nie ma on sprzetowego dekodera, ale nawet na tak
slabym sprzecie jak Cel 400 jakosc DVD jest
niesamowita. Uwazam, ze DXR3 sie chowa...
> Aver Żondzi !
     Yo, jesli isc z duchem czasu, to moze od razu karte ze stereofonicznym
Tunerem Nicam'u A2?
W koncu nasz kraj sie cywilizuje i doczekalismy sie telewizji stereo.
Dobry wybor - nie jest moze tania - placisz jakies 100zl za marke, ale
warto. Jesli chcesz cos
taniego, polecam Longshine
> LG ???? są lepsze ! a przt takiej inwestycji nie będziesz chyba żałował 50
> zł
Pioneer 105! naprawde polecam. A tak w ogole to uwazam ze DVD w kompie
powinno sluzyc
tylko jako DVD, ewentualnie jako drugi, pomocniczy CD-Rom.

> ile to ma max rozdzielczość ??? 1600x1200??
Tutaj zdecydowanie zaprotestuje - przede wszystkim musisz *uwaznie*
przyjrzec sie obrazowi
na monitorze, ktory chcesz kupic - czasem okazuje sie, ze ktos kupi np.
monitor z kineskopem
szczelinowym im po tygodniu te dwa(czasem jeden) poziome paski go
doprowadzaja do szalu.
Nie jestem w temacie siedemnastek - na razie mam 19" al moge powiedziec, ze:
SONY G200 - mala plamka, soczyste kolory(jak zawsze u Sony'ego)
Iyama 17'' - troszke wieksza plamka niz u Sony'ego, byc moze lepsza
geometria
Hitachi CM*costam -
Flatrony i inne bym sobie odpuscil...
Najlepiej bedzie, jak podlaczysz to do wiezy. A jesli juz to Logitech(choc
za drogie), Midiman,
ale nie Samsung. I nie pakuj sie w glosniki typu flat-panel (NXT)...

Pozdro!
Adam
invisible99@poczta.fm