Odp: mysz USB

Autor: Bogdan K <bkaras_at_polbox.com>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 18:16:23 MET

> Sprobuj przy wlaczonym komputerze wyciagnac i ponownie wlozyc mysz USB,
> wykrywa sie? Jesli nie to moze masz wylaczone porty USB w setup-ie?
> I najwazniejsze czy Twoj system operacyjny obsluguje USB?

Witam

System to win98. W Biosie USB- enabled. Płyta Abit BH-6. Bios w wersji
oryginalnej.
Próbóję różnych kombinacji kolejności i nic. Napięcie mysz dostaje
bo optyczna i świeci. Po wyjęciu myszy starej z com1 po restarcie system
woła
o brak myszy jeśli to olewam to zakłada się mysz PS2 i z klawiatury
nie mogę /nie potrafię??/zmienić device myszy i w menadzeze urządzeń widzę
mysz
com1 z problemem /bo nie ma/ i mysz PS2 przekreśloną.

--
Bogdan K