Re: klawiatura

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski <gicusso_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 14:19:21 MET

> Nie podoba mi się ta sugestia. Ma ktoś inny pomysł?

Niestety, muszę poprzeć poprzednika. Też mam wrażenie, że uszkodzone jest
gniazdo klawiatury. Na szczęście można z tym walczyć. Na kilku kompach w
pracy zrobiłem tak, że unieruchomiłem wtyczkę od klawiatury przy pomocy
taśmy klejącej. Przykleiłem to tak, aby wtyczka była doćiśnięta do krawędzi
obudowy (bliższej). Poprawia się docisk gniazda do płyty i w większości
przypadków pomogło.

--
Paweł Spychalski aka Dziku
http://gicusso.w.interia.pl