Pixel View...

Autor: squall <Squal_Leonhart_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 16:52:13 MET

Witam

    Kupując komputer dokononałem zakupu Tunera TV (+FM) i mam malutki
problem... otoz chodzi o zgrywanie programu na AVI-ki..... chodziloby mi o
dobra i plynna jakosc na pelny ekran (tak jak TV). Jakie opcje nalezy wybrac
(moj dysk to 40GB) ilosc ramek, Vide Buffers, Max Drop Rate itd, metoda
kompresji ( do wyboru mam ... Indeo Video 5.04, Microsoft Video 1, koder
dekoder Cinepak firmy Radius oraz brak) itd... doradzcie cosik....

PS
    Chcialbym wiedziec jak to jest z Canal+, co terzba miec zeby go
rozkodowac, i czy esli zostanie rozkodowany istnieje szansa "nakrycia" mnie
(pytam oczywiscie :-) z ciekawosci)?

--
pozdrawia Squall