Re: Karta grafiki

Autor: Kris <kris_at_pc.com.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 00:48:16 MET

Cześć,

> Moglibyście mi polcić jakąś kartę odpowiednią dla mnie, zależy mi bardziej
> na szybkości niż na jakości obrazu, w cenie do 800zł. Moja konfig.: Duron
> 600, abit kt7, 128mb ram, monitor '15.

Hercules MX bez dodatków (lub Dual jeśli potrzebujesz TV-out). Bezproblemowa
współpraca z płytą/zasilaczem, duża szybkość w 16-bitach, spora dodatkowa
podkręcalność ... cena ok. 550 zł.
Droższych nie polecam dla Twojej konfiguracji. Radeon DDR 32MB w 16-bitach
niewiele zyskuje, GF1 DDR chodzi w 16-bitach podobnie (czasem nawet wolniej)
i potrafi sprawić kłopoty energetyczne. Szybsze nie mają sensu bo są
droższe, musiałbyś dawać
większy procek lub podkręcać aby to wykorzystać a i tak nie przeskoczysz
monitora ... Za zaoszczędzone pieniędze dokup np. pamięci ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."