Re: siec w Me

Autor: Krzysiek <Silverman_at_go2.pl>
Data: Sat 03 Feb 2001 - 21:36:23 MET

From: "Aldi" <konto111@poczta.onet.pl>

> nie zajmuje sie komputerami od wczoraj i wszystko dokladnie
> sprawdzilem ... po dwoch dniach dalem za wygrana
> i win Me poszlo w buraki ....
> natychmiast po odinstalowaniu windowsa Me
> siec sie pojawila (a wlasciwie komputery w sieci)
> i wszystko wrocilo do normy ....

3 wieczory walczylem z siecia w win me
tak wiec sprawdz na poczatku czy kompy sie pinguja
i czy sam siebie pinguje jak nie to wina konfiguracji
tak wiec wywal wszystkie protokoly sieci
i stery od karty sieciowej wylacz kompa
wyciagnij sieciowke odpal windowsa wylacz go
wsadz ja ponownie i odpal kompa zainstaluj sterowniki
(jest to stary sposob jak cos nie chce dobrze dzialac)
i zainstaluj narazie tylko protokoly tcp/ip nadaj ta sama
grupe robcza co pozostale kompy nadaj ip
(najlepiej ale nie jest to konieczne) np 192.168.1.1
a reszcie fajnie bybylo jak bys dal 192.168.1.2
i 192.168.1.3
zresetuj i sprawdz jak czy dziala i czy sam sie pinguje
jak dziala to zainstaluj protokoly ktore chcesz

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet