Re: Jak ustawic TVOut na S3 Virge GX2?

Autor: PawelG <pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 07:26:42 MET

Użytkownik "czaja" <czaja@inetia.pl> napisał w wiadomości
news:3a79fc5f@news.vogel.pl...
> Witam.
>
> Niedawno pozyczylem (moja niestety w serwisie przez miesiac) karte S3
Virge
> GX2 z wyjsciem TV SVHS, ale niestety nie wiem jak uzyskac obraz z kompa na
> ekranie telewizora. Myslalem ze zrobie to w panelu sterowania we
> wlasciwosciach ekranu, ale tam nie ma zadnego przelacznika na TV.
> Moze mam zle sterowniki? A moze jest jakis specjalny program do wyjscia TV
> na tej karcie?
> Bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje.

I tu jest wlasnie ciekawa sprawa - gdyz mam taka sama karte ale w
Windowsie98 nie ma wyjscia na TV OUT - natomiast ta sama karta w W2000 -
wyjscie juz ma ( tak jak sie domysliles na zakladce wlasciwosci ekranu ) .
Sam jestem ciekaw jak jest z ta karta ???
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka@zeksa.koszalin.pl