Re: Pamieci

Autor: Vindex <vindex_at_post.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 01:22:14 MET

On Thu, 1 Feb 2001 08:29:38 +0100, "Polar" <polaris@atcom.net.pl>
wrote:

>Jak na każdym rynku komputerowym, pamięci można podzielić na te dobre i
>kiepskie

Akurat roznica cenowa miedzy dobrymi a kiepskimi jest prawie zadna
(rzedu 3 - 4 $ przy 128 MB). Czasami warto zadbac o swoja marke ...

>Polska to taki kraj że ludzie często szukają rzeczy najtańszych, co w
>praktyce często oznacza produkty szajsowe.

Ale roznica cenowa miedzy jednymi a drugimi jest na prawde niewielka -
a od WE i tak braliby te pamieci

> Jeśli firma X chce się utrzymać
>na rynku to poza produktami bardzo dobrymi (czyt: drogimi) musi mieć również
>w ofercie produkty tanie - zawsze się na nie znajdą chętni

Tyle ze WE nie ma nic pomiedzy tymi produktami. Trafiaja im sie dobre
kosci (jak moje Mosel'e i Siemensy) i fatalne "malowanki" - a cena
jest identyczna

>Ciężko więc mówić że Wilk ma w ofercie sam syf - to raczej rynek wymaga tego
>od Wilka.

Toz ja nie twierdze ze maja same fatalne kosci - po prostu maja
nierowny poziom

Pozdrowienia

Vindex

--
If a woman was a O/S, they would be Linux.
Impossible to understand and never satisfied with their build.