Re: 2 kompy z 1 monitorem

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski <gicusso_at_interia.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 18:41:42 MET

> Dlaczego nie stosujesz go? - zawiodłeś sie w jakiś sposób na nim?
> Pozdrowionka.

Kupiłem, bo byłem zmuszony. Przez pewin czas miałem 2 kompy w pokoju.
Normalny i stary złom i tylko jeden monitor. Trzymałem ten stary, bo był to
jakiś Cyrix, czy cuś, a normalny to Celeron, no i na celeronie nie działał
'bardzo ważny program potrzebny mi w pracy', a nie chciało mi się usuwać
błędu crt. No i jak jeden kom poważnie liczył 'bardzo ważną animację', to na
drugim można było sobie przynajmiej prograć. Poza tym, kable miałem nie
ekranowane i tyćkę za długie, no i obraz na monitorze był bardzo kiepski. To
niestety wada takich przełączników. Jakość obrazu spada na łeb na szyję.

--
Paweł Spychalski aka Dziku
http://gicusso.w.interia.pl