Re: obnizenie predkosci CDROM

Autor: Ryszard G. <rygler_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 14:42:36 MET

Użytkownik "Wally" <wally@msk.rz.pl> napisał w wiadomości
news:958v4c$r98$1@news.onet.pl...
> Potrzebuje jakiegos programkiu który obniza predkosc obrotowa CDROM-u
> chodzi mi o to aby obnizyć ja do x1 x2 !!!!
> PILNE !

Nie wiem czy jeszcze potrzebyjesz jakiegoś pomysłu, ale gdzieś widziałem
taką poradę (bodajże w "Chipie" lub "Enterze"?) że można przstawić ręcznie
max prędkość za pomocą gałkologji na napędzie, ale nie pamiętam szczegółów.
Działało to chyba do włożenia następnego krążka. Zawsze to jednak jakiś
pomysł na temat no nie? :-))

pozdro,
R. G.