Re: "Napa DAV-310" - ma ktos ??? , jakie opinie , czy warto ?

Autor: PaPi <papi_at_gd.home.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 09:18:18 MET

> podobny dylemat mam tylko ze mptrip 699zl , napa 740 zl (ale ma za to
pilota
> i VCD)
>
> w roznych testach roznie chwala.... i stad moja rozterka - przyznam ze
> najbardziej zalezy mi na jakosci dzwieku

Mam MPTripa. Co prawda kupilem go za 650PLZ, ale mysle ze cena nie gra tu
roli. Moim zdaniem z jakoscia nie jest zle - to jest przy podlaczeniu do
mojej wiezy w domu nie zauwazam zadnej roznicy w odtwarzaniu MP3 z MPTripa
jak z kompa (dzwiek Live). Co do zastrzezen - za maly bufor antywstrzasowy
dla plyt audio CD (dla MP3 wystarczy w zupelnosci) - szczegolnie gdy uzywam
odtwarzacza w samochodzie na dziurawych drogach Audio CD skacza; delikatny
lakier na obudowie bardzo latwo sie zadrapujacy. No i cena - w USA ten
odtwarzacz kosztuje 90$, za 105$ mozna dostac nastepce MPTripa ktory
pokazuje tytuly utworow i ma podswietlany ekranik.

Pozdro

PaPi