Re: Pytanie o BE6 II HPT 366 i Biosy

Autor: Toplibero <toplibero_at_toplibero.com.pl>
Data: Thu 01 Feb 2001 - 08:58:25 MET

niestety kolego bredzisz. ja posiadam bios UH a wiec nowszy niz SH
(SH zreszta tez probowalem) i mimo tego Celeron 633 nie dziala na
Abicie BE6 II hpt 366 (probowane na dwoch przejsciowkach
i dwoch procesorach). malo tego w soft menu nie ma fabrycznie
ustawienia 66 x 9.5 (jest 8,5 9 i od razu 10 10,5 ) wiec jezeli
plyta
ma dziure przy mnozniku 9,6 to zadne ustawienia na stale w procesorze
nie pomoga. a zeby do konca udowodnic moje wypociny to sam Wojo
z Benchmarka ...... potwierdzil ze Abit (firma) wydala oswiadczenie
w ktorym przyznaje sie ze starsza werja BE6 II nie obsluguje mnoznika
9,5 a wiec celeronow 633. i dlatego pytalem o zmiane biosu z nowszej plyty.

Zibi