Re: Cel 300A@450 - HELPPPPPP

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 19:21:54 MET

The Wojciech Giersz wrote:

>A ja mialem chetnych na Celerony gotowych zaplacic 1K zl za
>procka chodzacego na 500 i wyzej (przy cenie sklepowej 600zl
>za 300-tke).

bosze kieedy to bylo :) ja pamietam jak sobie z magazynu
ostatnie 3 C300A wzialem i szybko na tymczasowa F-A bukowalem bo
sie okazalo ze wiecej nie bedzie .. byly wtedy po 310zl :)

>Wiem dokladnie, jaka jest rola tego sygnalu.

no to jakies niezle dziwolagi ..bo ten sygnal steruje dwiema
sprawami
1 FSB 66/100 na starych plytach
2 jak High to duze timingi cache i mozna lepiej krecic , jak low
to drastyczne timingi i czasem 100mhz nie wyrabia na celach
Wiec nie widze logicznego wyjasnienia tego co napisales propo
"na odwroot" ??

>Zalezy dla kogo. C300A, szczegolnie kostarykanskie, powyzej
>2.1V zaczynaja sie juz nieco grzac (jak zwykle -- nie
>wszystkie). A poza tym, jesli nie chodzi chocby troche
>stabilnie na 2.1, to jest nikla szansa, ze na 2.2V nagle mu
>sie odwidzi i bedzie stabilny jak skala. A zeby wyjechac z
>napieciem powyzej 2.2V, to juz trzeba sobie procka
>przygotowac -- nie kazdy to przyjmie ot tak, bez niczego.

no a ja napisalem ze wszystkie pojda poniewaz - mlotek obcegi
papir scierny pasta i duzy radiator + 2.4V :)

Ps: ze starych czasow podobaly mi sie c366 chodzace na 550 bez
zmiany napiecia i ludzie placacy mi 100zl za wymiane
niekreecacego na krecacy :)

ps2: Tak wogole to ostatnio mam zle dni i rowno wszystkich zj..
tego no, kluce sie :)

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not