Re: cdrom 72x

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 03:21:51 MET

On Tue, 30 Jan 2001 01:05:56 +0100, Detonus <detonus_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Ano widzisz nie chcial mi rozkrecac niektorych plytek :( To znaczy
>probowal i mu nie wychodzilo. Cos z tym mechanizmem bylo nie tak. Na
>poczatku mialem 32 (ten to w ogole 2 razy mi plytke wciagnal - nie
>wyjechala z napedu !@#$@#$)

Siłą trza było wyciągnąć, siłą! ;>

>potem wymienilem na 36 i to samo z tym rozkrecaniem.

Ja narazie (odpukać w niemalowane) nie moge marudzić. Creative chodzi
mi już prawie dwa lata. Pierwszy mój TEAC x8 padł po roku, a drugi
(nie pamiętam Samsung albo Toshiba) wytrzymał niewiele dłużej. Może im
żyła wodna przeszkadzała? ;-)

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip