Re: intel i motorola razem

Autor: Adam Buraczewski (adamb_at_polbox.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 22:59:15 MET

In pl.comp.os.linux.programowanie Almight <almight_at_poczta.wp.pl> wrote:
> mam 2 programiki napisane w asemblerze które wykonują dokładnie to
> somo, jeden działa pod procesorami intela a drugi mot oroli, czy da
> sie zrobić tak aby po umieszczeniu go na dysku startował programik
> ktory by rozpoznawał z jakim procesorem ma do czyn ienia i dopiero
> decydował ktory z 2 powyższych programików ma zostać uruchomiony?

Jeżeli tym dyskiem jest płyta CD, to można ją tak zapisać, że będzie
inna zawartość widziana pod MacOS, inna pod systemem Linux/Unix, a
jeszcze inna pod Windows. W szczególności w każdym z systemów dany
plik może mieć taką samą nazwę, ale inną zawartość. Inna sytuacja, to
ten sam plik (ta sama zawartość) widziana w poszczególnych systemach
pod różnymi nazwami lub w różnych katalogach.

Opis jak to robić jest załączony do programu mkisofs, np. w pliku
README.mkhybrid. Sam program mkisofs jest dostępny bądź samodzielnie,
bądź razem z cdrecord; można go pobrać ze strony:

        http://www.fokus.gmd.de/research/cc/glone/employees/joerg.schilling/private/cdrecord.html

--
Adam Buraczewski <adamb_at_polbox.pl> * Linux registered user #165585