Re: spyware

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 23:41:32 MET

Zbynek Ltd. wrote:

> A ja mam AntiSpy.exe produkcji CoKeBoTtLe. Wielkosc pliku 194048.

U mnie toż samo.

> Dziwne, ze AVP wykrywa w nim cos co nazywa Trojan.Win32.Spys
> Nie potrafi tego wyleczyc. Nie znalazlem tego w zadnej bazie. Chyba
> nic nie robi.
> Ktos cos zauwazyl podobnego?

Moje dwa programy (inne niż AVP) nic nie wykrywają.
AntiSpy.exe mam od kilku miesięcy i niczego dziwnego nie zauważyłem.
Oprócz usunięcia sobie dwu plików, których podobno Winda potrzebuje. ~:)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                   Zarób dużo pieniędzy, a wszystko