Re: informacje o asembkerze

Autor: Grzegorz Malicki (Grzegorz_at_malicki.com)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 13:31:28 MET

Uzytkownik " Almight" <almight_at_poczta.wp.pl>
jakieś miejsca w sieci? wiem że programowanie w asemblerze
> może
napisac nie da się zrobic w rzadnym innym języku
> programowania, z
>
> takie tam ... wirusik
To co napisales nie jest prawda. Wirusa mozna napisac tez w innych jezykach,
np. w C.
Pozatym po co pisac wirusa, skoro tyle juz ich powstalo ?

Grzegorz Malicki
Grzegorz_at_malicki.com