Re: Syf na ... d(gr)upie

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_rowerpower.dhs.org)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 11:33:59 MET

On Mon, 29 Jan 2001 09:52:33 +0100, niGhtowL
  <nightowl_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Siedzę tutaj zaledwie od kilku miesięcy, i ze smutkiem stwierdzam,
>że grupa ta powoli zaczyna składać się z postów o tematyce :
>
>- sprzedam/kupię
>- jaki (monitor, procek, itd...), czyli posty powtarzane po 100 razy
>- posty bezdennie głupie, jak np: "Jak skaszanić nagrywarę?"

Ja tu w ogole nie siedze, ale o ile mi wiadomo, to jest to grupa
na ktorej rozmawiaja ludzie interesujacy sie pecetologia.
A o czym tu rozmawiac, jak nie o sprzecie i problemach z nim
zwiazanych? Od rozmawiania na powazniejsze tematy informatyczne
sa inne grupy; ta jest wlasnie po to, zeby sie mozna dowiedziec,
czy Duron na Asusie powinien miec 48 czy 51 stopni. Jesli zas
ktos nie przepada za AMD to juz jego problem, zwlaszcza jesli
nie potrafi sobie zalozyc na to filtra (da sie nawet w Outlooku).
Ze sie pojawiaja idiotyczne pytania? Na kazdej grupie sie pojawiaja,
na to nie wymyslono lekarstwa, c'est la vie.

LR

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice