Re: Uzywany naped CD-R(W) czy nowy?

Autor: Rafal B. (rafal1st_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 10:10:32 MET

On Sun, 28 Jan 2001 23:06:46 +0100, "Bartek" <bart1awo_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Popieram ! Ujezdzam takiegoa Teaca 4x4x32 i potrafi zapisywac w
>(IMO) wystarczjacej ilosci trybow, jak dla zwyklego smiertelnika .
>chcesz o nim wiedziec wiecej , to odwiedz www.cdrinfo.pl
>
>Posdr, Bartek

Witka,
tak wlasnie znalazlem www.cdrinfo.pl i duuużo ciekawych informacji
tamże. No i ten TEAC IDE przykuł moją uwagę. Szczególnie, że mogę go
kupić (jak się dowiedziałem - za 500 zł).
A co do funkcjonalności to chodzi o możliwość nagrania/skopiowania
raczej dowolnych płyt (kopie na własny użytek ;-)

pozdrawiam,
Rafał.

PS. I jak się sprawuje ten TEAC - zwalił dużo płyt czy wręcz
przeciwnie?