Uzywany naped CD-R(W) czy nowy?

Autor: Rafal B. (rafal1st_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 21:07:47 MET

Czesc,
zastanawiam sie nad kupnem jakiegos CD-R(W) i mam dylemat: czy kupic
najtanszy, ale nowy naped ATAPI (w granicach 500-600 zl) czy uzywany
ale lepszy SCSI. Nie nagrywam duzo plyt, nie zalezy mi na szybkosci -
tylko funkcjonalnosci. Czy nowy najtanszy naped bedzie potrafil
zapisywac we wszystkich trybach (mixed mode itp itd - nawet nie wiem
do czego sluza) czy lepiej kupic uzwyana roczna Yamahe, HP czy cos
takiego.

pozdrawiam,
Rafal.

PS. Mam juz kontroler SCSI wiec naped SCSI to nie problem. Tylko czy
taki roczny naped kupowany z ogloszenia zaraz mi sie nie rozsypie.