Awaria FAT i tablicy partycji - I NEED HELP!!!!!!!

Autor: Grzegorz Brajewski (grzegorz_at_eactive.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 20:57:25 MET

Mam DUZY problem.

Mam w kompie (a w zasadzie mialem) 2 partycje: na jednej W98 a na drugiej
Linux Slackware.
Boot Manager: LILO.

W czasie testu antywirusowego Norton Antivirusem pokazal sie komunikat, ze
rekord rozruchwy jest zamieniony.
Omylkowo wcisnalem "napraw". Teraz nie moge juz uruchomic kompa. Probowalem
z dysku startowego od Windy i od Slacka.
Winda widzi partycje ale zamiast katalogow mam szlaczki. LILO nie chce nawet
zamountowac dysku twardego.

Wiem, ze na pewno na dysku sa kopie zapasowe tablicy partycji i rekordu
rozruchowego. Czy ktos wie w ktorym miejscu i jak sie do nich dobrac.
Jaki program do tego uzyc?

Prosze o szybka odpowiedz. Sprawa jest bardzo pilna.

TIA
Grzesiek
grzegorz_at_eactive.pl