Czy Geforce moze spalic plyte glowna?

Autor: Radoslaw Plachta (radar_at_fiber.net.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 17:34:39 MET

Witam.

Kupilem Geforce'a 256 (Creative Annihilator), jeszcze nie włożyłem do
swojego kompa i usłyszałem, że ta karta ma tak duży pobór prądu, że potrafi
spalić płytę główną. Dla mnie to nie ma sensu, ale szkoda by było płyty...

Ponoć problem dotyczy jedynie starszych płyt nie przystosowanych do tak
dużego poboru prądu przez grafikę.

Czy to prawda?

Obecnie używam Super Grace na VIA691, mogę włożyć Atrend 6120 albo Asus P2B.
Czy ktoś używa takich płyt z Geforcem? Jezeli tak, to czy wszystko ok?

--
Pozdrawiam
Radek