Invalid media ( C:)

Autor: adamd (adamd_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 09:58:39 MET

Kupiłem wczoraj nowa maszyne bez systemu. Po "zabawie" z fdisk ( chcialem podzielic dysk- 10GB na partycje) cos chyba zle zrobilem bo teraz komputer nie widzi w
ogole twardego dysku. Wywala mi caly czas Invalid media . Chcialem zainstalowac Windows Me . Istalator uruchamia sie ale oczywiscie informuje ze brak wolnej
pamieci na dysku C: . Prosze o pomoc łopatologiczna. Myslalem ze moge go jakos sformatowac ale nie wiem jak.
Adam