Re: V4 4500 vs. GF 2MX

Autor: Megatron (megatron_at_kki.net.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 23:50:16 MET

Użytkownik Malgorzata <dzinia_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94vbvp$t3o$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
>
> Czy ktos mial i testowal wymienione karty

Widzialem mx Creativa u kolegi. Nie bylem zachwycony. Karta dawala
syfiasty rozmyty obraz.

> Jak wypada ich porownanie na tle wydajnosci i jakosci obrazu w 2D i 3D ?

Bez watpienia lepsza wydajnosc oferuje MX. Jesli chodzi o jakosc 2d
to V4 jest swietna, jednakze jak dobrze poszukac to i mx z dobra jakoscia
do sie pewnie znalesc.
BTW V4_at_183Mhz+WGL 1024x768x32 Q3 HQ = 45fps. Niezle? :)

> Np.: moze ktos uruchamial Rune, Colina2, F.A.K.K.2 lub Hitmana na tych
> kartach ?

Rune powinien lepiej chodzic na Voodoo z oczywistych wzgledow.
Colin2 byl plynniejszy i ladniejszy na V4, przynajmniej w porownaniu
do wyzej wspomnianego przeze mnie mx.

> Widzialem ze na gieldzie ich ceny sa podobne. Na razie nie wiem na ktora
sie
> zdecydowac.

Lepszym wyborem jest mx, chyba ze masz inne potrzeby (grafika 2d, Unreal,
FSAA).
Osobiscie bym nie kupilbym mx, jesli mozesz poczekaj - lada moment powinny
pojawic sie znacznie bardziej interesujace karty w tej kategori cenowej. Z
drugiej
strony czasami mozna tak czekac, czekac i czekac.

> Bylbym wdzieczny za opinie o tych kartach.

Niefortunnie z V4/5 musisz wziac pod uwage nikle prawdopodobienstwo
pojawienia sie nowszych sterownikow.

Pozdrawiam