win2000

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 19:08:09 MET

Pytania:
1. Czy mozna z NTFS przejsc na FAT32 nie tracac danych?
2.Czy programy takie jak MORE TV i PERFECT AUDIO dzialaja pod tym systemem i
nie powoduja niebieskich ekranow co dzieje sie czesto pod WIN 98SE (pytam
osoby ktore korzystaja z tych programow).
3.Czy z SDI nie ma zadnych problemow (win2000) -instalacja,uzytkowanie.
4.Czy na 366 i 64 ramu system bedzie mogl w pelni rozwinac swoje okienka?
5.Czy moge jedna partycje miec na FAT32 z win98se a druga z win2000 z NTFS
na tym samym dysku twardym?-jakies konflikty ?- czy win 98(fat) bedzie
widzial dysk 2000(ntfs) i na odwrut?

Po co sie pytam??
A no wiec moj komp jest przez wieksza czesc dnia wlaczony i denerwoje mnie
co jakis czas restart bo system sie zapycha i zwalnia.Procz tego mam zamiar
zalozyc SDI wiec bedzie liczyla mi sie stabilnosc i bezpieczenstwo.Pozostac
na WIN98SE czy przejsc(a moze 98 i 2000 na jedny PC?)?

pozdrawiam