Re: Stary komputer i nagrywarka

Autor: Bartek (bart1awo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 18:11:35 MET

cala plyta audio (74 min) zgrana na hdd do plikow wav zajmuje na nim
750 MB (a nie 650 MB, tak jak zwykle dane). Nie wiem dalczego tak
jest, ale zaufaj mi że tak jest. Jesli jednak nie wierzysz, to sprobuj zgrac
sobie
jakas w miare pelna plytke audio na dysk na zwyklym cd-romie, np. programem
windac albo audio catalyst.
Oczywiście mozesz przegrywac dane bezposrednio z cdromu na nagrywarke
(tzw. przegrywanie "w locie" - "on the fly" - musi byc zazanczona taka
opcja
w programie do nagrywania), ale istnieje ryzyko, ze jak cdrom bedzie mial
problem z odczytem jakiegos sektora ze zdrodlowej plyty audio (co sie zdarza
dosc czesto na plytkach audio), to zostanie przerwany strumien danych dla
nagrywarki i plytka, na ktorej nagrywasz, padnie. Dlatego bezpieczniej jest
jednak kopiowac (wszystkie plytki, nie tylko audio) z posrednictwem dysku.

Jesli chodzi o Teaca CD-W 54E, to polecam - mam takiego i jestem z niego
_bardzo_ zadowolony.

Pozdrawiam
Bartek

Użytkownik "Jacek Grodzki" <jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl> napisał >
OK, ale jeżeli będę nagrywać audio, to chyba będzie mi potrzebne minimum