chyba karta dźwiękowa wiesza pc...

Autor: marekjs (marekjs_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 15:03:54 MET

witam.

chciałem obejżeć sobie parę filmów.
odpalam tm-playera, lub vplayera(wszystkie kodeki mam zainstalowane) i gdy
chcę załadować film- pojawia się niebieski ekran z konfliktami. problem ten
mam wtedy gdy w pci siedzi karta dźwiękowa.
wyjmuję kartę wszystko gra: mam film z tekstem.
inny przykład. w grudniowym magazynie "net" był taki programik chyba DeJay
czy jakoś tak do komponowania muzyki. w tym wypadku pc sypie się na module
directsound.może to będzie wskazówką?...

pc: celeron333a,128MB, nvidia tnt II m64, KARTA DŹWIĘKOWA: Forte Media 801.

ps. brak konfliktów na przerwaniach, ale...mam wyłączoną obsługę usb na
płycie-może to ma jakiś wpływ?...

GDZIE TKWI PROBLEM?

pozdrawia:

marekjs_at_go2.pl