prawa konsumenta - pomocy

Autor: Wojtek Ptak (julianowo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 11:34:59 MET

Pewnie temat ten juz tu byl, ale od niedawna jestem na liscie
Chcialbym oddac do sklepu monitor, ktory nie spelnia moich wymagan
W ciagu ilu dni moge oddac produkt do sklepu bez podania przyczyny?
Wiem ze jest cos takiego.
Bardzo prosze o pomoc, bo szkoda by mi bylo stracic kase, a obsluga
sklepu jakos nie wydaje mi sie mila i raczej nie poda mi pomocnej dloni !

       zniesmaczony Wojtek

PS. Czlowiek uczy sie na bledach...
Jesli ktos zna dobry link o prawach konsumenta, to bede wdzieczny.