Re: Cel 300A@450 - HELPPPPPP

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 07:30:21 MET

Użytkownik Detonus <detonus_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MPG.14dabe09775756cd989753_at_news.vogel.pl...
> Guru janek w poscie <94q61o$1mj$1_at_news.tpi.pl>, jakula_at_poczta.onet.pl
> naskrobal...

> A ja twierdze ze jak go odkrece to nie powoduja zwisow. A Rune nie jest
> jakies male fajne ;)
100% za slabe chlodzenie. Jesli masz wywal podkladke miedzy procem a
radiatorem.
wywal te 2 wiatraki i wstaw jeden wiekszy - taki jak od zasilacza.Jak
wstawisz dobry bedzie chodzil ciszej niz na dwoch mniejszych , a chlodzenie
bedzie lepsze.