Re: Jaki Geforce2 MX z bardzo dobrym obrazem VGA i TV ?

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 13:37:45 MET

Yazz <yazz_at_box43.gnet.pl> wrote in message news:3a70117c_at_news.vogel.pl...
> Witam,
> jakiego GF2 MX polecacie z bardzo dobrym obrazem VGA i TV. Czytalem, min.
na
> tomshardware, ze najlepsze wyjscie TV ma Microstar StarForce 816, ta karta
> by mi pasowala bo jest w sumie najtansza z firmowych. Ale jak z obrazem
VGA
> ? Jest dobry ? Mam monitor 17" NEC FE750 i potrzebuje dosc dobrego obrazu,
> ELSA odpada bo jest za droga.

450 zlotych za Else to nie jest drogo (a taka jest wlasnie jej cena po
upadku TCH). Natomiast jakosc obrazu ma przecietna jesli chodzi o Else. Poza
tym tak naprawde to nie spodziewaj sie dobrego obrazu po kartach z MX, jak
do tej pory wszystkie ktore testowalem byly kiepskie (nie widzialem jeszcze
Asusa). Polecam za to Else Erazor X2 TV-out BOX, ostatnio na gieldzie w
Warszawie za 580 zlotych.

Pozdrawiam
Remi.