Re: Skaner Plustek P12, Win 95 i problem z instalacja ???

Autor: Jary (jary_at__spam.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 22:35:07 MET

> W mojej instrukcji pisze wyraznie ze na plycie sa stery do 95, jest
dokladny opis instalacji i na
> plytce tez jest napisane W95. Na jedenj ze stron Plusteka ze sterami
znalazlem te same stery co sa
> na plytce i tez sa opisane W95/W98 itd., a gowno pod 95 nie dzialaja. Ja
sobie sciagnolem te stery z
> internetu typowe pod W95, ale dlaczego sie oszukuje klienta.

Jestem (bylem) przekonany, ze na plytce qmpla bylo napisane, ze stery pod
win95 trzeba sciagnac. Sprawdze i dam znac dopiero w piatek (wyjazd). Na
stronie plusteka www.plustek.pl w dziale serwis/sterowniki sa oddzielne
stery do W95 i do W98 a nie jak Ty napisales W95/W98.
Kiedy kupiles ten sprzet ?
BTW to porzadny skaner a jakie jest Wasze zdanie?
Pzdr.