Re: TPSA po modernizacji?

Autor: Marcin G (margud_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 21:59:21 MET

Użytkownik "Kaja" <fatum_at_friend.pl> napisał w wiadomości

> U mnie w W-wie modem połączy, wybierze numer i klops...Impuls stracony i
> trzeba sie łączyć drugi raz...Czegoś takiego do tej pory nie miałam a
teraz
> to jest wielkie chamstwo!!!
>
> Kaja

Hej

ostatnio spotkałem się z taką sytuacją: modem wybiera numer, czas logowania.
łączy się z powiedzmy na 44000kbs i ... stoi w miejscu 1min, 2 ... 5, potem
rozłączam bo szkoda impulsu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i
jak można to usunąć.Mam modem AsmaxV90Pci win98SE abitKt7 Duron700_at_900

Pozdrawiam Marcin

mgudyka_at_poczta.onet.pl