Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 16:00:09 MET

Dnia Wed, 24 Jan 2001 09:45:14 +0100, w artykule
<og5t6tci4peet71b7a605ka04ktq0l13vg_at_4ax.com>, juha <juha_at_polbox.com>
napisa=B3(a):

>Front Page z Office (tworcy Widnows) tego nie robi (nie zapamietuje
>ostatniego katalogu z ktorym pracowalem), a raczej powinien bo skoro
>to jest standard to tworca systemu operacyjnego pownien przestrzegac
>standardow ktore ustanowil. Najzabawniejsze jest to ze FP otwiera okno
>z zawartosci pliku na c:\, Word Moje w Dokumenty, Execla juz nawet nie
>sprawdzalem. Wiec nie gadaj tu jakich bzdur o standardach, ktorych
>nikt nigdy nie ustalal. Pewnie powiesz, ze Word ma racje bo dokumentu
>trzeba trzymac w katalogu Moje Dokumenty hue hue hue.

Poza tym Word pami=EAta ostatnio otwarty katalog (oczywi=B6cie do =
restartu),
tak samo Excel. Wi=EAc znowu si=EA pomyli=B3e=B6.

To nawiasem fascynuj=B1ce, ile razy si=EA pomyli=B3e=B6 w swoim ostatnim =
li=B6cie...