Re: ja firme kurierska wybrac?

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 12:45:53 MET

Andrzej napisał(a):

> Witam!
>
> Ten od kogo cos kupujesz musi zaznaczyc w momencie nadania, ze
> przesylka po dostarczeniu ma byc otwarta i sprawdzona. Co do firmy to
> bede wiedzial troche pozniej, postaram sie jeszcze napisac..
> Pozdrawiam Andrzej

Możliwość sprawdzenia zawartosci przesyłki w obecności kuriera powinna być
zagwarantowana przez każdą szanujacą się frimę kurierską - niesprawdzenie
zwalnia firmę od odpowiedzialności za uszkodzona zwartość paczki lub braki
ilościowe czy jakościowe przesyłki. Na bank możesz to zrobić w SERVISCO,
SPEEDPOLU i STOLICY - czasem kurier marudzi, że nie ma czasu ale olej to.
MACIEK