Re: USB

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 07:44:34 MET

Użytkownik Grzegorz <grzegorz7_nospam_at_yahoo.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a6e1308$1_at_news.vogel.pl...
> ????
> moze ktos juz z tym obyty sie tu krzata????
> moze jakies doswiadczenia????
> (potrzebuje postawic siec na ok. 50 maszyn po
> USB i szukam info i/lub pomocy_ ale jak zuwazasz pewnie drogi czytajacy te
> slowa = raczej pomocy i to nawet calkiem fachowej)
> Pozdrawiam serdecznie cicho liczac na pomoc

dlaczego po USB ??? chyba taniej po skrętce lub BNC (najtaniej)
nie wiem czy nawet sa HUB-y USB na 10 kompów (sa do lączenie dwóch ze sobą a
i tak to już nieźle kosztuje - tak koło taniego HUB'a TP na 8 portów)