Re: LG 795FT Flatorn

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 07:18:58 MET

Użytkownik Bazant <bazant_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94l0vi$p9l$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Jacek "Stawik" Stawicki <stawik_at_catv.retsat1.com.pl> w
wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:94knag$7is$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> nic

> ale skoro piszesz, ze w serwisie dzialalo, to znaczy ze cos musi byc u
> ciebie, albo miales doczynienia z prawami murphyego, albo poprostu
splawili
> cie w serwisie....

Moze traci ostrosc tylko przy wysokim odswiezaniu?.Zawiez go im kaz im
podlaczyc i przetestowac
przy odbiorze sprawdz czy faktycznie jest ok i czy monitor jest cieply tzn
pracowal kilka godzin