Re: TPSA po modernizacji?

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Jan 2001 - 12:07:01 MET

> Czy ktos z szanownych grupowiczow z terenu warszawskiej strefy numeracyjnej
> (dawne woj stoleczne) odczul jakas zmiane w dostepie do sieci po 6 stycznia
> kiedy to nie mozna bylo sie polaczyc na skutek modernizacji przez TPSA
> infrastruktury? Podobno mialo byc lepiej...
>
> A tak a propos - przed wakacjami (kiedy to bylo...) laczylem sie za ok.70
> razem. Po wakacjach jest Super - od razu!!! Co moglo sie stac? Ubytek
> szybkosci = 0!! Jestem z Wawy.
>
> Pozdro
> Raf

Z tego co ja wiem TPSA dolozyla modemow dostepowych i bramek na przelaczanie do
wolnego.Praktycznie teraz za 1 razem sie lacze chociaz korzystam z tepsy od
swieta.Polecam inne firmy dostarczajace uslugi Dial-Up np. Internetia lub BCH
ewentualnie Multinet.Jezeli chodzi o wyjscie na zachod to tepsa powinna stracic
glowe za to,bo to juz jest naciaganie na koszty!!!